23 december

Vaknade upp idag och hade ont i kroppen efter den hårda sängen på akuten. Annars mådde jag bra. Ketonerna låg på 0.7 så det var åt rätt håll. Åt en liten frukost och vilade i sängen. 
Sen på eftermiddagen åkte jag iväg med mamma en sväng för att komma ut i friska luften och sen röra på mig lite. Det slutade med att vi var borta i 4 timmar och jag mådde prima! 
 
Gått en hel del, bäddat rent på sängen när jag kom hem, duschat och städat i rummet och jag mår fortfarande prima! Ketonerna ligger just nu på 0.1 woho! Känner mig precis som vanligt igen. Har ätit god mat och smakat på julskinkan som pappa lagat i ordning ikväll. 
 
Allt är faktiskt bra! Hoppas att det fortsätter så här nu! Men det tror jag faktiskt. 
Tänkte slå in de sista julklapparna nu. Imorgon är det julafton som ska firas hos Moma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0