14e december

Ännu en helg över fast jag har jobbat hela helgen så känns ingen skillnad. 
i fredags blev jag inringd att jobba natt. Natten gick sådär eftersom jag hade migrän hela natten och inget hjälpte. Dessutom hade jag fortfarande ont i musklerna bak på ryggen, dålig kombo. Förutom det så blev en av våra bebisar dålig, dippade varje minut, hade indragningar och magen var lika stor som en ballong, man såg blodådrorna på magen, höll på att spricka såg det ut som. Annars flöt natten på bra. Hade roligt med min kollega. 
 
Kom hem vid 8 på morgonen, sov i 6 timmar och sen gick jag upp. Åkte till täby med mamma en sväng. På kvällen tittade jag på Harry potter som som gick på tvn. 
 
Söndag idag, hemkommen från kvällsjobb. Jobbar kväll imorgon också. 
Kan inte förstå att det är jul om en vecka snart. Jag har bara handlat en julklapp än så länge, känner lite stress faktiskt. Men på onsdag när jag åker på kryssning hoppas jag på att hitta några klappar. 
 
Nu ska jag titta på film och mysa ner mig i sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0