Snabbis

Hemkommen från jobbet nyss, ska äta något litet, man blir alltid hungrig efter att ha jobbat kväll. Sen måste jag i säng, imorgon jobbar jag dag. Men jag tar bilen till jobbet imorgon så kan sova en timme extra, efter jobbet har jag en del att göra. 
 
Ska visa mina nya skor också, suktat efter dem hur länge som helst men för dyra att köpa enligt mig, men igår var det lite rea så kunde inte låta bli, nu längtar jag till hösten! 
 
Imorgon kommer min handledare pröva mig på saker och låta mig göra det mesta. Både roligt och nervöst. Han testade mig idag också och när man är nervös och har tusen saker att lägga på minnet, fick jag en liten blackout men då säger han "jag förväntar mig inte att du ska kunna det här på din 4e dag". Då blev jag så himla lugn och då kom allt fram igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0