Sista arbetsdagen

Imorgon har jag min sista arbetsdag på ortopeden, fy vad sorgligt. 
Jag jobbar heldag imorgon men det gör inget, då hinner jag träffa många fler och umgås extra mycket med alla. Jag har bakar passionscheesecake som jag ska ta med imorgon. Och dessutom så blir det att inviga mitt e-tjänstekort och ta bilen till jobbet imorgon! Är nervös faktiskt, tänk om det inte funkar, vad gör jag då?? Hinner inte direkt hem och lämna bilen, då får jag ställa mig på en besöksparkering och betala 200kr för hela dagen haha.. Nej men, det SKA funka! 
Kan i alla fall sova en heeel timma längre när jag tar bilen och den timman är välbehövlig. 
 
Nu måste jag sova, längtar till jobbet imorgon, ska va lite extra fin med en rosa rosett i håret haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0