Sämst söndag

Har ingen kraft att skriva ett inlägg men gör det ändå eftersom det händer lite positiva saker imorgon. 
Den här dagen vill jag bara glömma och gråta floder åt, värsta på länge.. Orkar inte ens tänka mer på den här dagen, kanske har ork att skriva om den imorgon, kaaanske. 
 
Imorgon ska jag i alla fall äntligen slinga mitt hår. Brukar göra det på våren men det blev inte av men nu så. Helt ny salong och en helt ny människa som ska slinga mitt hår. Mamma känner personen så jag ska få kompispris. Istället för 1500kr så betalar jag endast 600kr för slingor + klippning kaap! 
Efter det kommer jag ta en välbehövlig lunch på stan och sen gå runt lite, längesen jag var i stan faktiskt. 
 
NU ska jag äta något, mitt första mål på hela dagen... I know.. Diabetes.. Ingen mat.. = Dåligt av mig bla bla bla. Men jag spyr rent ut sagt när jag tänker på mat, den här äckliga dagens fel. Men får försöka peta i mig en macka i alla fall, sen ska jag sova, har tid kl 10 hos frissan imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0