Mitt i natten

Är så himla exalterad inför imorgon eller idag snarare. Ska göra en jätterolig grej, aldrig gjort detta men nån gång måste vara den första. Ska försöka hålla mig lugn men det kommer bli svårt haha. Är så himla sugen men inget förhastat kommer att ske, förhoppningsvis! 
 
Idag har jag även skaffat mig en rosa "sjukhusklocka". Nu är jag verkligen redo inför NEO! På fredag ska jag ta med mig tårta till jobbet, jobbar helgen men vi är så få då, vill säga hejdå till så många jag kan, kramkalas kommer det att bli! Snart är det en ynka vecka kvar bara, herrrrregud så nervös jag är! Hoppas 4 veckors intro räcker haha! 
 
2014 är verkligen mitt år! 
- Tog körkort i mars 
- Fått fast anställning + heltid på NEO! 
 
Fast anställning är inte lätt någonstans men jag har lyckats och jag är förjävla stolt över mig själv! Jag har gjort allt själv! NEO har alltid varit min dröm och nu lever jag snart i drömmen. Lycka till tusen! 
 
 
Nu ska jag fokusera på imorgon, har många ställen att åka till imorgon innan jag har sett allt jag vill se. 
Är så taggad att jag inte kan sova, så får försöka med en film. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0