Internet och körkortspresent

Inte haft internet på ett par dagar. Åskan pajade vårt internet och vi får inte tillbaka det förrän om 10 dagar. Men idag fixade mamma och jag en internetsladd så nu har jag internet igen, skönt. 
 
Den dagen jag tog körkort ville mamma ge mig en väska som jag har önskat mig hur länge som helst. Men den finns ingenstans.. Inte i hela sverige och inte på någon internetsida heller, helt sjukt. Måste till new york för att ha en chans att hitta den. 
Så idag när mamma och jag var i kista och fixade internetsladd så gick vi in i en butik och där ligger världens snyggaste väska. Kärlek på en gång och jag var helt fast. Sa inget till mamma, den kostade ett par tusen och vill inte ha en så dyr väska. Men vad gör mamma?? Jo, hon går tillbaka till butiken och så köper hon väskan till mig! Alltså, hon såg hur jag tittade på väskan. Blev så himla glad! Så nu har jag fått min körkortspresent av mami!
Helt plötsligt blev den andra väskan jag ville ha, ful, tråkig och onödigt dyr också. Den här klår alla väskor jag någonsin har sett! Jag verkligen dooog! Min gulliga mami!
Ska visa bild så småningom. Vill inte ta upp den ur påsen ens haha, kommer verkligen känna mig fin när jag går runt med den. 
 
En himla bra dag med andra ord! 
Nu ska jag kolla på film och sen försöka sova. Går inte att sova i den här tropiska värmen.. Riktigt trött på den, vill ha vinter nu faktiskt! Är så trött på dagarna för att man sover så dåligt.. Jaja! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0