Fredag

Jobb hela helgen men det kommer bli kul faktiskt. 
Ikväll var jag förbi Linda. Åt hennes gudomliga jordgubbspaj sen tog vi en promenad med hundarna. 
 
Kom precis ut från duschen, ska strax försöka sova eftersom jag ska upp 05 imorgon och jobba. Min moster och hennes man kom till oss idag från danmark, fick massor av sockerfria saker. I Danmark kryllar det av sockerfria saker, pucko som är sockerfri, karameller som smakar normalt för en gångs skull, kakor, bullar osv! Allt smakar precis som vanligt, inte beskt eller tillgjort som det gör här. Förlåt Sverige men ni suger på att ta fram sockerfria saker till oss diabetiker! Det finns egna hyllor för laktisfritt och glutenfritt men ingen hylla som heter sockerfritt. Det tycker jag är dåligt. Och de få nya sockerfria sakerna som kommer ut, försvinner efter en kort tid. T.ex oboy som var sockerfri, den försvann helt efter några veckor, skittråkigt! Blir ledsen faktiskt. 
Så mer sockerfritt i Sverige! Vill inte behöva åka till danmark för att få mig något gott som jag kan äta hur mycket jag vill av! 
 
Nu måste jag försöka sova. Imorgon kommer bli en bra dag! Efter jobbet ska jag hem och fixa mig sen ut och äta mysmat med Linda. Ska använda min nya väska då, om jag nu vågar haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0