2 veckor

Idag är det exakt två veckor tills jag börjar på NEO. 
Gårdagen vill jag inte minnas. Världens värsta kväll på jobbet, aldrig slitit så mycket, för första gången längtar jag tills jag slutar här, kommer sakna alla fina människor men fyfan för jobbet, man ska vara stark men igår var det nära på att brista. Struntsamma, tänker inte skriva om den kvällen mer, inte värd att minnas. 
 
Nu så, till bättre saker! Idag var jag och slingade håret. 2 timmar tog hela altet och jag är nöjd! Men väldigt ovan. Nu är det nästan 2 år sen jag var så här blond så är lite ovan haha.. Efter det så gick jag runt på stan lite, åt lunch och fick med mig lite småsaker hem. 
 
När jag kom hem däckade jag i sängen i 2 timmar. Hur trött som helst. 
Nu tänkte jag hitta någon bra film att kolla på. Imorgon är jag ledig men ska till Ersta igen, aldrig får man en ledig fri dag haha. 
 
Bild på håret kommer så småningom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0