1 augusti

Redan augusti, 2014 bara flyger iväg! 
Jobbdagen sög riktigt hårt alltså. Jag hade 7 patienter men var endast hos en patient på hela dagen, så himla krävande och tungt. Kommer faktiskt bli lite skönt att sluta på ortopeden, ryggen tar stryk som fan. Jag är ung men så småningom kommer det börja kännas. Helt död idag, värsta dagen fysiskt på länge. 
 
Däckade i två timmar när jag kom hem, har nyss ätit god mat och ska strax duscha och börja fixa mig lite inför ikväll. Egentligen har jag noll lust att gå ut ikväll, är så himla trött men taggningen kommer väl senare. För första gången på 6 månader ska jag ta en cider och lämna bilen hemma. Funderar ännu på att ta bilen haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0