worki

Har haft en bra fredag med myshandling och mys hemma hos Linda + taxi på kvällen. 
Jag hade bilen ikväll och sa till min bror att om han behöver skjuts så kan jag ställa upp och det har han verkligen utnyttjat haha.. 
Skjutsade runt hans kompisar på kvällen och nyss innan jag körde ifrån Linda så ringde han om skjuts igen haha. Så jag har flängt runt ikväll med halvfulla ungdomar  bak i bilen haha. 
 
Nu är jag hemma och tänker sluta som taxi för dagen. Jobbar hela helgen och imorgon jobbar jag dag så det är dags att sova strax. Har smörgåstårta som jag ska ta med mig imorgon till jobbet och överraska mina fina kollegor med. Kommer bli en bra dag, längtar till jobbet men när alarmet ringer 05 imorgon kommer jag inte vara lika sugen på att jobba ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0