Ledig

Ska ladda över bilderna från min systemis så jag kan berätta lite om min härliga helg i Danmark. Har blivit riktigt bortskämd och jag vet inte hur många recept vi skrev ner, dog av maten vi fick. En otroligt fin Josefine, en otroligt söt Sille och en gullig hund till en början, sen började den bita mig i fötterna och det gillades inte! Pytteliten hund som jag var rädd för haha.. 
Men ska berätta mer sen som sagt. 
 
Jobbade heldag igår och det gick prima, kände mig inte trött alls. Tills jag kom hem, då slocknade jag på en gång. 
Idag är jag ledig och det är min enda lediga dag på 7 dagar nu. Ska jobba 7 dagar i sträck. Torsdag-onsdag. Så min helg kommer spenderas på karolinska. Men men, det går nog. 
 
Om en stund ska jag iväg med Linda en sväng och kvällen blir nog lugn. imorgon jobbar jag kväll så får sova ut i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0