Jobb hela veckan lång

Hinner inte göra något den här veckan. Jobbat varje dag sen i lördags och det känns. Vi har flera sjuka patienter som kräver jättemycket av oss. Igår var det blodbad pågrund av att en patient drog ut sina nålar, en annan patient slutade andas när hon drack vatten. Vi ska inte ha så här sjuka patienter egentligen men den avdelningen som ska ta såna här patienter är full så då får vi ta dem. 

Nu är jag i alla fall på väg till jobbet än en gång. Inne på mitt 6 pass på rad nu och än är det inte slut. Fast jag är så trött så längtar jag till jobbet. Jag är så mån om patienterna, vill veta hur det går för alla, hur dem utvecklas osv. 
Ikväll ska jag ha damsalen, vet inte hur mycket komplimanger jag har fått av damerna den här veckan! 
Jaja, snart framme på Karolinska. Ikväll är vi endast 2 undersköterskor, det kommer bli hårt. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0