intensiv kväll

Akuten ringde 4 gånger och ville lägga in patienter hos oss. Det var kaos, inför helgen drar man ner på vårdplatserna pågrund av att man är mindre personal då men nu vet jag inte hur det blir, vi fick in 3 akuta patienter och alla hamnade på min grupp också. Vitala prover, blodprover, duschning m.m. Så jag har haft fullt upp ikväll. 
 
Fick i alla fall reda på att jag är ledig imorgon, vilket behövs eftersom jag såg i pärmen idag att jag jobbar konstant från lördag-fredag och dessutom heldag på måndag så en ledig dag behövs faktiskt. Men pågrund av att det var så mycket idag så sa en kollega att hon kanske hör av sig till mig om kvällsjobb imorgon.. Så vi får se, blir jobbigt men behövs det så finns det inte så många alternativ. 
 
Har icke hunnit ladda över bilderna än. Det tar jag nån dag när jag har tid. Orkar inte sitta med de nu när jag nyss är hemkommen från jobbet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0