Effektiv dag

Detta inlägg skulle publicerats på dagen men glömde det innan jag gick hemifrån haha
 
Har jobbat varje dag sen i söndags. Hela veckan har varit sjukt stressig. Vi har oftast bara planerade operationer men den här veckan har det kommit in flera akuta patienter med ca 10-15 olika diagnoser. Har endast jobbat kvällar den här veckan och har behövt jobba över varje dag. 
Igår var det 2 akutlarm, patienter spydde, vissa låg i blodbad och vissa svimmade. Aldrig varit med om liknande. 
 
Idag är jag i alla fall ledig, välbehövligt. Har fått en del gjort idag. Rensade garderoben på grejer och fick en hel del slängt. Mina Jeffrey Campbell skor låg högst upp och längst in i garderoben så det blev lite pyssel att få fram dem. Ska ha dem på dopet i danmark, blir att inviga dem då :) Sen har jag börjat lägga fram kläder jag ska ha med mig på resan. Provat hela min outfit som jag ska ha på dopet, jäklar vad snyggt det blev, bättre än jag trodde! 
 
Imorgon är det fredag och jag jobbar kväll. Så förhoppningsvis är det kanske lite lugnare på avdelningen så man kanske hinner kolla lite på lets dance på jobbet, eller så blir det att springa runt och jobba över. 
Flyger rätt så tidigt på lördagen så vill hem i tid på fredagen så jag hinner packa och fixa det sista. 
 
Planerna är att när vi är framme i köpenhamn så ska vi gå runt där hela dagen och på kvällen tar vi tråget till min kusin som tar ca 2 timmar. Längtar så in i norden! 
 
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med bilen. Åker och köper middag och tar med mig det till Linda. Eftersom att vi inte hinner ses imorgon eller i helgen så passar jag på att hälsa på en stund idag och gosa med vovvarna :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0