Work

Igår hade jag ett otroligt bra kvällspass. Fick ta blodprov själv, EKG, HB prov, BS och massor av annat. Det fanns alltid grejer att göra och alla patienter är så himla goa! En mycket bra kväll! 
 
Idag har det varit en mindre bra dag. Min morgon kunde inte börjat sämre. Alarmet ringer 05, ligger kvar i sängen i 10 min sen klär jag på mig och äter frukost i lugn och ro. Efter det så hade jag 15 minuter kvar tills jag skulle gå till tåget så jag la mig i sängen under täcket och läste en tidning. När jag precis ska gå hemifrån sen så gör magen så ont att jag får springa in i rummet och lägga mig i fosterställning med både skor och jackan på. Illamåendet kommer och jag kallsvettas. Pappa hörde mig så han kom ner och hjälpte mig. Så efter en halvtimme skjutsar han in mig till jobbet. Missade tåget såklart så skulle kommit försent annars. Kände mig bättre sen men skulle ringa ifall jag blev sämre. Tänker tusan inte vara hemma en hel jobbdag på grund av det här skitet..
Så jag har jobbat hela dagen, allt har gått bra och inget spår efter det imorse, sköööönt!! 
 
Pratade med chefen på avdelningen idag. Hon är nöjd med mig och hon sa idag att det känns som att jag är rätt person för den här avdelningen! Blir så himla glad av det lilla hon sa, jag trivs som fisken i vattnet redan. 
 
imorgon står alarmet på 05 igen och även på fredag står alarmet på 05, sen är jag ledig lördag och söndag. Har jobbat varje dag den här veckan så skönt med lite ledigt. Imorgon är förhoppningsvis anställningspapprena klara, så då ska jag skriva på, så himla kuuuuuuul!!!!! 
 
Nu måste jag sova!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0