Måndag

Idag var jag på möte på förmiddagen sen åkte jag in till stan för att äta lunch och sedan röra mig mot Ersta för fotvård. Fick även frikort idag, alltid skönt. När jag hade ätit lunch så glömde jag mitt paraply på stolen bredvid, kom på det när jag satt på busen på väg till Ersta sjukhus så det var ju ganska kört. Mitt favotiparaply också.. Men jag gick ändå tillbaka till restaurangen för att fråga om dem hade hittat ett paraply och det hade dem!! Så himla glad! Efter det började det ösregna så det passade bra också! Att man kan bli så glad över ett paraply haha.. 
Nu ska jag strax sova, ska kolla klart på en filmen och lösa lite korsord innan. Om det inte regnar imorgon så åker jag en sväng med mormor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0