Måndag

Sista dagen i september. Imorgon är vi redan inne i oktober, julen och vintern närmar sig. 
 
Idag blev jag väckt av Olli på morgonen. Vi båda var lediga idag så det passade bra att träffas. 
Vi åkte till nacka forum för att Olli skulle hitta nya vinterskor. Men istället blev det jag som hittade ett par höstskor/vinterskor. Till lunch åt Olli och jag sushi. Tycker om sushi mer och mer och blir redan sugen på det nu när jag skriver om det. Svindyrt men så himlans gott! 130 kr för 10 bitar liksom.. Idag lärde jag mig även att äta med pinnar och så använde jag för första gången wasabi (stavning?) i såsen, det börjar arta sig! 
 
I alla fall, nacka var ett tråkigt ställe faktiskt, fanns inte mycket alls att kolla på så Olli och jag åkte vidare till stan för att fortsätta kolla på skor till henne. Men än en gång var det jag som hittade ett par skor haha.. Hittade knähöga stövlar som jag fastnade för direkt och Olli hittade inga skor. Men om jag får säga det själv, är jag lite fattig på fina höstskor/vinterskor så nu har jag två par supersnygga att gå med när kylan kommer. 
Senare så mötte vi upp Ollis tjej, vi åt middag på subway innan vi åkte åt olika håll. 
 
Nu är jag hemma och ska strax krypa ner i sängen och kolla på film. Imorgon jobbar jag kväll så jag får sovmorgon, sköönt! Nu börjar den hårda veckan. Jobbar 7 dagar och är endast ledig 1 så nu gäller det att vila så man orkar allt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0