Kunde inte gått bättre idag

Verkligen en bra dag! Det var en pina att gå upp 05 på morgonen men hela dagen har verkligen gått så himla bra. Allt känns så bra! Det här var den viktigaste dagen för mig, jag skärpte till mig ordentligt och det gav resultat!  
 
Men nu håller jag på att somna med datorn på magen. Imorgon ska jag iväg igen på det viktiga. Eftersom allt har gått så bra så kan jag faktiskt berätta nu, men! Det får vänta lite. 
Sängen kallar på mig och jag kallar ännu mer på sängen. Ska upp tidigt imorgon, inte 05 men ändå tidigt så jag behöver all sömn för att orka med hela dagen. 
 
På kvällen är det födelsedags party hemma hos Leo. Eftersom allt har gått så sjukt bra så ska jag fira det rejält på kvällen! Under helgen ska jag i alla fall berätta vad jag har sysslat med under veckan! 
 
NU SOVA! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mercedes

De är söndag och snart 20:00 är de inte dags för uppdatering om veckans "bra-grej" ?

2013-09-22 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0