home sweet home

Nu är jag hemma och har precis ätit en god middag! 
Jobbdagen gick bra. Jag kunde faktiskt sova hela natten men när alarmet ringde så förstod jag ingenting. Varför ringer mitt alarm 05 på morgonen, tänkte jag haha.. 
Bara andra jobbdagen men redan så kan jag väldigt mycket. Blir roligare och roligare ju mer man kan. 
Slutade 15.30, då åkte jag till mammas jobb så åkte vi till miniullared för att byta storlek på pappas jacka. 
 
Nu ska jag strax lägga mig i sängen tror jag. Är trött och riktigt filmsugen.
Imorgon jobbar jag kväll. 13.30-21.30. Ska bli kul och se ifall det är någon stor skillnad på dag och kvällspass på avdelningen. Så imorgon får jag sovmorgon! Ska sova ut, äta en god lunch och bara mysa innan jag åker till jobbet. 
 
Nu blir det filmmys med mig själv! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0