Bästa tisdagen på väldigt länge!!

Hela jag har varit som ett glatt popcorn idag! Hoppat runt och varit helt överlycklig. Ett enda litet samtal och ett mail gjorde hela min dag och vecka!
Så nu är jag väldigt nervös och förväntansfull inför imorgon och på torsdag!
 
Vill inte berätta än, vill se ifall det går vägen för mig först. Och om det gör det imorgon och på torsdag så ska jag fira det rejält i helgen! 
 
Annars har jag varit i Märsta med mormor idag. Handlade och åt god lunch. 
 
Nu ska jag kolla på film, ska inte iväg förrän sent på eftermiddagen imorgon så jag kan sova ut, ladda och träna innan dess! Mer nervös lär jag vara inför torsdag, då är det riktigt viktigt att det går bra för mig. Hoppas på att få behålla den här underbara känslan jag har i kroppen hela veckan ut! Det återstår att se! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0