1 September

Då var augusti slut och dags att förbereda sig inför hösten och vintern. 
Min helg har varit super. 
I fredags myshandlade jag med mamma, på kvällen myste jag framför tvn hela kvällen. 
 
I lördags spöregnade det hela dagen. Det var hur mysigt som helst att vakna till regnet och bara ligga i sängen och lyssna på dropparna. Hur som helst så fanns det inte så mycket att göra, man hade ingen lust att ge sig ut i ovädret. Så jag var hemma hela dagen och myste till film under filten. Sådana dagar behövs också. På kvällen åkte pappa och jag till slussen med bilen för att hämta upp mamma från båten hon hade varit iväg med under dagen. 
 
När jag kommer hem ringer Leo och vill ha ut mig så det blev en spontanutgång som blev väldigt lyckad! Det fick bli Hellströms krog, har inte varit där på nästan ett år nu. Under kvällen kommer en kille och en tjej och frågar om de får sätta sig vid oss. Vi alla klickade verkligen, riktigt härliga människor. Så resten av kvällen umgicks vi med dem. Tjejen var också undersköterska så vi hade ju massor av prata om. Under kvällen när jag var på väg tilll toan så blir jag nerdränkt i pussar av en jätteglad (full) kille. "Oj vilken söt tjej, puss på dig och mera puss på dig" sa han haha. Han var inne på tjejtoan, hans tjejkompisar skämdes jättemycket såg man, haha stackare. När jag ska gå tillbaka till vårat bord så möter jag killen igen som fortsätter att pussa mig på kinden haha. En väldans rolig kväll måste jag säga. Drack endast två drinkar, men den ena var typ en 10a istället för en 4a som jag beställde hehe! 
Vi gick därifrån vid 1 tiden och vem möter jag? jo, pusskillen som vill att jag ska slå honom i magen. Och så säger han "om jag kysser dig då, slår du mig i magen då?" Jag svarade Ja hans fråga haha.. 
Paret som vi träffade och umgicks med hela kvällen ville ha med oss på nästa ställe men det fick räcka för mig, missade tåget med några sekunder så det fick bli sista tåget hem. 
Kom hem vid 2, somnade direkt. Som sagt, en lyckd kväll förutom en sak! Mitt mobilskal pajade.. Ska visa bild och även förklara incidenten vid ett senare tillfälle! 
 
Idag (söndag) har jag varit i Täby centrum med mamma. Dem invigde 60 nya butiker, nu är Täby centrum Sveriges största köpcentrum. Kände inte igen Täby och de hade massor av nya butiker. Fick med mig nagellack från en leksaksaffär haha... Tjejen som jobbade där målade en jordgubbe på en av mina naglar och hela förpackningen innehöll vanligt nagellack, specialnagellack, mallar och inspiration till deisgn till naglarna och även livsgaranti på allt! Går något sönder får jag byta eller få pengarna tillbaka! Ska visa bild sen, det är ingen barnleksak, utan riktigt nagellack som man kan göra rolig design med. Förutom att jag köpte det i en leksaksaffär haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0