Uppringd

Jaha, där tog min lediga dag slut. Jobbet ringde imorse så nu är jag på väg till jobbet för att jobba kväll. Att jobba kväll en fredag är det ingen som vill.. Skulle umgås med Olli idag och ikväll skulle jag mysa till idol, nu blir det inget av det. Men men, jobbet kommer först. 

Imorgon ska jag göra högskoleprovet hela dagen än en gång. Jag anmälde mig till provet innan jag fick det här jobbet. Och då ville jag satsa på högskola men nu vill jag inte det. Vill jobba något/några år innan jag utbildar mig vidare inom vården. Men nu har man betalat för provet så det är bara att göra det. Det håller ändå i 5 år. 
Direkt efter provet ska jag åka till jobbet och jobba kväll fick jag reda på imorse. Hård lördag, prov hela dagen och sen jobba. Totalt 13 timmar. 

Jaja, snart är jag på jobbet. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0