Onsdag

Det gick bra att gå upp imorse och det har gått prima att jobba också. Gick lite med sjukgymnasten idag och fick lära mig massor. Han bankade i mig att jag måste bättre mig på att höja upp sängarna när jag ska ta vitala och HB prover. Jag är slarvig med sängen och står knas med ryggen. Så det måste jag bättre mig på. 
 
Nu ska jag fixa allt inför sängen och sen sova. Imorgon står alarmet på 05 igen. Och efter jobbet blir det att skynda sig hem. Imorgon är dagen kommen som jag har väntat på i ett helt år! Så himla glad!! 
På fredag är jag ledig, sen blir det att jobba hela helgen + måndag sen får vi se hur schemat ser ut där efter. 
 
Nu sova!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0