Sverige-Tyskland ikväll.

Om ca en timme börjar matchen mellan Sverige-Tyskland. Jag och pappa kommer sitta bänkad framför tvn. Vore himla kul om vi vann men nu får icke Zlatan spela så det ser lite mörkt ut, men vi får se, allt kan hända. 
 
Idag har jag varit ledig hela dagen, jobbet har inte heller ringt efter mig. Men har ändå varit ute på vift. Så tråkigt att bara vara hemma, även fast jag skulle behöva det. Åkte till kista en sväng och fick med mig en bh på rean och ett par mysiga knästrumpor. 
 
Imorgon är jag också ledig än så länge, jag njuter av varje sekund, man vet aldrig om det tar tid innan man får vara ledig så här i veckan igen. Om inte jobbet ringer så klart. 
På torsdag jobbar jag kväll men då kör jag ett 10 timmars pass. Pågrund av en sorglig sak som har hänt på jobbet kommer nästan alla kollegor på jobbet sluta tidigare och gå iväg så då får jag rycka in tidigare på jobbet och köra 11:00-21:30 på torsdagen. Det kommer nog gå prima. 
 
Håller på att fundera på en ny design. Att göra en ny design på bloggen är något av det jobbigaste och svåraste som finns. Så många siffror och grejer som ska vara rätt. Tur nog har jag en testblogg som jag kan leka med hur jag vill istället för att använda den här bloggen och allt blir pannkaka. Vet inte hur jag vill att bloggen ska se ut bara. De sista jag vill är att ta en färdig mall som någon annan har gjort, vill göra en helt själv så den blir personlig. 
Så ska väl hålla på med det tills fotbollen börjar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0