Rimbo marknad

Den årliga marknaden som jag åker till varje år. Flera kilometer lång marknad som sträcker sig hit och dit. Mitt mobilskal har som sagt pajat så jag var ute efter ett nytt. Och jag fick med mig 3 stycken hem. Först ett tråkigt som jag köpte för snabbt, sen ett snyggare (likadant som jag har nu fast i ljusblått), sen ett superdupersnyggt skal som jag knappt vågar använda pågrund av att det är så snyggt. Neongrön inuti med många fack för kort osv. Ska visa alla sen, köpte inte något mer. Min årliga knästrumpr skippade jag i år, har så många redan. 
Som vanligt fryser man rumpan av sig. Hade min tjocka kappa + mössa + vantar + varma skor men det hjälpte inte. Träffade Olli och henne tjej där och lite annat folk.
Vi knallade runt på marknaden i 3 timmar, efteråt så åt vi middag på mcdonalds. Snacka om att man var hungrig. 
 
Annars har jag jobbat på dagen. Allt har gått super och idag skrev jag på anställningskontraktet! Så nu ska jag köra hårt! 
Imorgon är det fredag och jag är leeeedig!! Men ändå så är jag inte helt ledig. Trycker som sagt in alla grejer på mina lediga dagar så imorgon ska jag på möte sen ska jag iväg och ta blodprov, kolla mina organ så allt står rätt till. Men får i alla fall lite sovmorgon så det får jag vara glad för. På lördag jobbar jag dag så då blir det att gå upp 05 igen, börjar vänja mig men är lika trött varje morgon, men så fort man kommer till jobbet känns allt bra och dagen flyger iväg så roligt allt är. 
 
Nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre. Är så himla trött och ska ta vara på den lilla sovmorgon jag har imorgon så jag orkar jobba hela helgen. Så nattinatri för min del! 
 
Mitt rosa vatten som jag dricker varje morgon innan jag åker till jobbet. Piggnar till lite och dessutom så är det supergott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0