Mysdag

Är ledig idag från jobbet. Skönt men hade hellre jobbat än att vara hemma faktiskt. 
Vaknade till regnet som smattrade på fönstret. Hade först tänkt att åka iväg en sväng men när jag kollade ut genom fönstret så blev man inte så taggad längre. Regn, rusk och träden såg ut att nästan trilla av pågrund av den hårda vinden. Så nej.. Jag gjorde en brakarlunch istället och till efterrätt åt jag persikohalvor. Så himla gott! 
Har precis kollat klart på min serie jag följer och nu ska jag mysa ner mig under täcket och kolla på twilight-filmerna. Kan alla scener och repliker men kan ändå inte sluta kolla på filmerna. 
 
Just nu ösregnar det ute och det är så mysigt att höra på. Mysigt att vara ensam hemma och det är lite småkyligt i mitt rum, vilket gör det ännu mysigare att krypa ner under täcket och tända ljus mitt på dagen haha. 
 
Igår fibblade jag lite på en ny design. Kom en bra bit på vägen och hitills ser det bra ut. Har som sagt en annan blogg som jag kan leka med hur jag vill. Så jag inte förstör den här. Ska fortsätta med det ikväll litegrann. Så snart slipper jag den här tråkiga och gamla designen som jag har haft i ett år nu ungefär. Men jag suger på att fixa design till bloggen så förvänta er inget prima resultat haha!
 
Imorgon ska jag iväg med Leo på kvällen. Vi har förbokat biljetter till premiären av Bad grandpa som har premiär imorgon. Har sett en liten snutt av filmen och det går inte att sluta skratta. Imorgon lär jag få sexpack på magen av allt skratt, längtar :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0