Internet är paj

Problem med internet. Telenor har problem så vi kommer få tillbaka internet troligtvis på onsdag först så.. Men vi har gått mobilt bredband men då kan bara en dator åt gången använda internet. Trodde det skulle bli catfight mellan Jesper och mig men vi kommer överens hur bra som helst. Jag kommer få ha internet tills han kommer hem från universitetet och sedan resten av kvällen får han ha det. Men det internet är så segt att det inte går att göra något.. Blogga på datorn är bara att glömma, går knappt att läsa bloggar. Men men har filmer att kolla på så att vara utan internet ett tag gör mig inget. 

Idag har jag varit iväg med mamma. Till kista och stinsen. Är helt slut nu, man ställde om klockan inatt vid 02 så egentligen är klockan 01 just nu så inte konstigt att man är trött.. 

Imorgon är jag i alla fall ledig från jobbet. Ska sova ut och sen bege mig till centrum för att byta min ena sko som har pajat efter bara en månad. Sen ska jag sätta mig ner och skriva stödord och sen ringa ert samtal. Så kommer min måndag att se ut. Är ledig på tisdag också och då ska jag umgås med Olli. Sen på onsdag börjar jag jobba igen. Onsdag, torsdag, fredag och söndag.

Men nu ska jag kolla på film. Det kommer bli mobilbloggning tills vårat vanliga internet är tillbaka. Så snålt bilder och halvkassa inlägg i ett par dagar fram över. 

Målar naglarna nyss. Passade på eftersom jag är ledig i två dagar nu. Resultatet blev sådär. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0