Tisdag

Ska berätta mer ikväll om min fartfyllda söndag på jobbet. Det hände väldigt mycket och ett stort akutlarm som vi fick ta itu med. Mer om det ikväll. 
 
Om en stund ska jag börja göra mig i ordning för att möta Olli. Jag letar efter en ny julklänning. Min gamla har jag haft i ca 5-6 år och den är från lindex barnavdelning och är i storleken 152.. Den passar fortfarande men jag känner mig inte fin i den längre, känner mig som ett litet barn i den. Men jag är ju så jäkla kräsen.. Har letat runt på internet men ingen faller mig i smaken, kollat runt lite ute i affärer men inte hittat någno fin ännu, men jag får helt enkelt fortsätta leta idag när jag är med Olli. Vi får se vart vi åker. En enkel men ändå fin och röd klänning som jag kan ha varje jul i ett par år. 
Det börjar bli kyligare ute nu också, har tjocka tights på mig men fryser ändå på benen. Men det är ändå lite mysigt. 
 
Igår satt jag och meckade med designen och jag är inte nöjd.. Jag var nöjd ända tills igår.. Den känns barnslig i både stilen och färgerna så jag får börja om på ruta ett igen. Fick ont i huvudet igår efter ett par timmars meckande men idag ska jag fundera ut en ny design. Kan tänka mig att designen kommer upp till min födelsedag om prick 10 dagar. 
 
Jaja, nu ska jag fläta håret och sen klä på mig varma kläder innan jag ska möta Olli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0