Sista timmen som tonåring.

Vill faktiskt inte fylla år, vill vara 19 ett par år till faktiskt. Mitt år som 19 har gått fortare än någonsin, har ju knappt hunnit vara 19 känns det som.. Haha jaja! 
 
Imorgon ska jag sova ut! Det behöver jag efter hela veckan och speciellt efter den här dagen och kvällen. Är inte ett dugg trött men ont i fötterna som satans. Har stått/gått/sprungit i 12 timmar och endast suttit i 2.5 på hela dagen. Men oj så intressant det har varit! Har "tappat" för första gången idag också. Har lärt mig så himla mycket nytt idag. Är mest stolt över blodprovet hehe. 
 
Nu är jag hemma och nyss kom min moster och kusin från Danmark hit. Dem stannar tills på söndag så ska vi byta julklappar med varandra som vi alltid gör. 
 
Nu ska jag kolla på missade serier och gosa ner mig i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0