Några av mina 20-års presenter.

Champagne fick jag av Gurra. Blev faktiskt förvånad att jag fick en grej av honom haha. Han är inte sån så jag blev jätteglad! 
 
Presentkort på HM på 400kr fick jag av Leo! 
 
Röda rosor av Leo! 
 
 
Örhängen fick jag av mormor. Hade kollat på dessa och det hade hon snappat upp! 
 
 
Body butter från body shop fick jag av min moster när hon var här. Alla luktar gudomligt, speciellt den som luktar pepparkaka. 
 
Och av Olli fick jag ett par skidstavar!!! Hon kom med en lång smällkaramell, hade ingen aning först men sen anade jag att det var stavarna. När jag var med henne i stan så kollade jag på dessa och sa att dessa skrek Josefine. Men kunde aldrig gissa att hon skulle köpa dem! Och att hon gissade rätt på storleken också, där blev jag stolt faktiskt. De kommer lysa om mig i skidbacken nästa gång jag åker. 
 
 
Sen har jag lite kvar som jag inte har tagit kort på. Men det kommer så småningom. Detta var bara en del av det jag fick :) Ska se till att ta kort på de sista grejerna. Är i alla fall jättenöjd med allt. 
Men har inte fått min present av mamma och pappa ännu. De snackades om en ny tv med tvkanalerna + en grej som kommer i januari, spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0