Kista

Sitter i sängen, nyduschad och väntar på att mamma ska komma hem. Pappa är borta hela helgen och Jeppe ska iväg strax så mamma och jag ska till kista och äta middag och strosa runt lite där. 
Senare ikväll blir det idolmys. 
Imorgon om vädret är bra ska mamma och jag åka till stan. Det har öppnat en ny butik som både mamma och jag vill in och titta i. 
 
Imorse vaknade jag upp med lågt BS. Jobbigaste som finns, man får slänga ihop mat så fort man kan, finns inge kraft i kroppen så jag slängde ihop flingor med mjölk. När sockret väl åker upp igen så blir man så himla trött så jag gick och la mig igen och sov en stund.
 
Men nu ska jag börja klä på mig för snart kommer mamma. 
 
Älsklings skorna som jag inte kan använda pågrund av slaskvädret ute nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0