Jobb jobb

Idag jobbade jag dag och det har flytit på riktigt bra. Idag har jag övat på att ta blodprov på en kollega. Lyckades första gången jag stack och det är sjukt hur glad man kan bli av bara det :D Så sjukt kul att sticka och sen lyckas, då kändes det bra inom mig och sen slapp min kollega bli stucken mer dessutom!
Skulle vara ledig imorgon och på onsdag men nu jobbar jag kväll imorgon och dag på onsdag, sen kör vi ett dubbelpass på torsdag. 
På fredag är jag ledig och det är tur pågrund av min födelsedag. Mamma är ledig den dagen så vi ska fixa och handla allt som behövs till kvällen. Självklart ska jag gå till systemet för första gången. Härligt att slippa sitta utanför hela tiden, nu kan jag följa med in :) 
 
Nu ska jag kolla på film en stund.
Imorgon ska jag ringa lite samtal innan jobbet. 
 
Alla patienter vi har på avdelningen är så himla snälla. Nästan varje gång en patient lämnar avdelningen så får vi i personalen någoon sak. Brukar oftast vara choklad. Men idag fick vi torkad papaya och dessa bedårande muffins. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0