Jobb imorgon

Hinner inte ladda upp fler bilder nu. Ska jobba imorgon, kväll visserligen men vill hinna kolla på missade serier innan jag ska sova. 
Kommer ladda upp mera bilder från min födelsedag imorgon. Mer bilder från kvällen på Marquise och även mina presenter från vänner och familj.  
 
Sen vill jag passa på att gratta min fina barndomsvän Malin som fyller 20 år idag! väldigt lätt att komma ihåg hennes födelsedag när hon nästan prick fyller en vecka efter mig. Så grattis grattis grattis!!!
 
Nu blir det missade serier och mys! Imorgon är det fredag igen haha.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

gulle dig!! Tack :D <3

Svar: :D<3
Josefine N

2013-11-22 @ 14:18:38
URL: http://malinsundvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0