Härlig dag

Fått så mycket gjort idag! 
Min chef smsade mig på morgonen om nya tider. Är än så länge ledig i helgen, skönt eftersom jag inte har haft en hel ledig helg på över en månad nu. Så nu har jag en del nya pass, roligt!! 
Sen fick jag ett sms från posten att mitt paket från nelly har kommit. Beställde lite grejer i måndags från rean. Hoppas att allt passar. 
Och slutligen så ringde jag det där samtalet och jag är nästan säker på att jag får en plats. Hoppas hoppas hoppas. Skulle bli uppringd när allt var klart och då får jag beskedet. 
Känns riktigt bra nu att man har fått gjort så mycket. 
 
Om en stund ska jag iväg med mamma en sväng. Vi ska hämta ut mitt paket från nelly och så ska vi äta ute också. Imorgon är det fredag och pappa ska iväg hela helgen och fiska med kompisar så mamma, jag och Jesper blir ensamma i helgen. Denna helg blir att ta det lugnt för nästa helg är det mycket. Min moster från Danmark kommer på min födelsedag också. Så på fredagen firar jag med mina vänner och sen på lördagen kommer släkten och firar mig. 
 
Nu ska jag göra mig klar för att åka iväg med mamis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0