Har det så bra!

Jag har det så bra på jobbet. Det är 3.5 timme kvar av mitt 14.5 timmars pass nu och jag vill inte att det ska ta slut. Det ända är att jag har lite ont i fötterna men är inte trött alls. När jag hade lunch så frågade en kollega om jag skulle jobba heldag. Och så sa jag Ja och att det ska bli roligt och att jag menade det, jag var inte ironisk. Då skrattade varenda människa rummet åt mig haha.

Jag fick ett bra samtal idag på min lunch som gjorde att jag äntligen kan slappna av lite i kroppen. Nu är det fixat efter en månads tid, skönt! 
Sen fick jag en utmaning av min kollega. Skulle ta blodprov på en patient. Var sjukt nervös och mina arbetskamrater skrattade åt mig för att jag var så nervös. 
Men det gick jävligt bra och jag fixade det på första försöket! Det är stort för mig, har inte lyckats med någon patient ännu så det går framåt. Nu har jag lyckats två gånger på första försöket. Kan vara det här som gör att jag inte vill sluta jobba idag. 
Nu ska jag äta och sticka mer efter maten, tjoho vad kul! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0