Ersta

Imorgon är det redan onsdag och jag ska till Ersta för en diabeteskoll. Är ej taggad på det eftersom det inte har gått så bra. Så förväntar mig dåligt HBA1C. Men men, bara att ta nya tag, måste verkligen komma in i rutin igen. Det gick ju så himla bra under en månad, så bra att jag fick ner HBA1C till 6,8 på en ynka månad. Blev så stolt. 
Nu när jag ska till sjukhuset imorgon så är jag så himla taggad på att sköta mig bra efter besöket men det har inte gått så bra hitills. Men fasen alltså, skärpning nu.. Jag har bara mig själv att skylla på. 
 
Efter det så tänkte jag ta en runda på stan, sällan man är i stan nu för tiden. Tänkte knalla till George Jensen butiken för att kolla på julklapp till mamma där. Vet två grejer som hon vill ha men som hon absolut inte vill att vi köper pågrund av det dyra priset. 
Nummer ett är ett skohorn som inte ser ut som det, 750kr för den. 
Nummer två är en gigantisk ljusstake som hon har två stycken av hemma fast pyttesmå som står i fönstret. Dessa är gigantiska som man ska ha på golvet. Största storleken kostar 2200kr, mellan 2000kr och minsta 1800kr. 
 
Vet inte vad jag ska välja, nått av det ska hon få i alla fall. Förra året fick hon den gigantiska giraffen av mig. Är glad att jag vet vad jag kan köpa, hatar när man inte vet så man får köpa någon skräpgrej, inte säger hon heller vad hon vill ha så det gäller att snappa upp så fort hon ser något hon tycker om.
 
Men men, nu ska jag göra ett inlägg med några av mina presenter, sen blir det film. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0