Uppstart av nya datorn

Här har det varit öde ett tag. Har haft så mycket annat för mig, jobb och roligheter så har inte orkat eller hunnit med att blogga. Men nu börjar min helg så ska nog hinna med lite bloggning ikväll.
 
Jeppe har hjälpt mig att starta upp min ny dator. Allt är helt nytt, den har windows 8 så måste lära mig lite mer om det. Allt är så collt med den här datorn i skillnad mot min gamla. Allt är nytt och fräsht, slipper vänta i hundra år på att komma in på internet och den har sjukt många grejer och funktioner. 
Min gamla dator är så gott som paj, den funkar utmärkt att kolla film på men resten funkar nästan inte. Spotify funkar inte, har varit utan spotify i 3 månader typ, astråkigt. 
 
Men nu så! Nu ska jag lära mig den här datorn och börja använda den. Lite ovant med knapparna så skriver fel hela tiden nästan haha.. Har inga bilder på den här datorn ännu men ska fixa det så småningom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0