Ersta imorgon

Imorgon ska jag till Ersta för att kolla till min Diabetes. Jag vill verkligen inte det pågrund av att jag VET att det kommer visa uselt resultat. Jag har inte alls tagit hand om sjukdomen så bra som jag gjorde för 3 månader sedan. 6.8 i HBA1C är bortblåst för längesedan. Nu kommer det vara runt 8-9 igen. Bajs på det..
Men jag har bara mig själv att skylla på. Bara att ta nya tag!
 
Efter läkarbesöket ska jag på ett möte direkt efter. Sen ska jag och Olli ta en tur med moppen. Hon älskar att åka bakom mig när jag kör säger hon, antagligen för att jag kör rätt galet? ;) Nejdå, jag kör lugnt :)
 
Nu ska jag kolla på film sen är det dags att sova. Tur att jag är ledig från jobbet imorgon. Men otur att jag inte får sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0