Torsdag

Ännu en intressant jobbdag är över. Idag har jag varit med på en behandling för ytliga blodkärl, otroligt intressant. Blodkärlen förvann på en sekund med den magiska lasern. Sen har jag tagit hand om telefonen idag, väldigt nervöst eftersom jag är så pass ny och folk ringer hela tiden för att få reda på information om olika behandlingar osv. Jag kan inte alla behandlingar utantill, det finns sjukt många. Men idag ringde det folk som jag kunde svara på. Roligt nog hade jag läst på dagen innan om bröstlyft och sen ringer ett par personer som vill ha reda på hur behandlingen går till, resultatet, läkningen osv. Så kände mig lite duktig när jag kunde svara på alla deras frågor.
 
Fick sluta 20 minuter tidigare men jag kom ändå hem runt 18.30 ^^ Sena dagar men jäklans så intressant och kul! :)
 
Imorgon är jag ledig!!! Så jäkla skönt. Älskar känslan man har på kvällen innan man ska somna "imorgon kan jag sova hur länge jag vill". Sen att det inte är ett måste att somna tidigt, kan kolla på film hela natten om jag så vill fast.. Nä.. Är redan supertrött så ska mysa ner mig i sängen och kolla på missade serier som jag säkert kommer somna till sen.
 
Fredag imorgon och då står det? MYSHANDLA MED MAMI på schemat! Förvånade? ;)
På lördag ska jag ju passa killarna hos den nya familjen i 3-4 timmar. Lite nervöst faktiskt.
 
Nej, nu blir det missade serier! Ska sova hur länge jag vill imorgon, bästa känslan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0