torsdag

Idag var jag förvånansvärt pigg när alarmet ringde imorse. Var på Leos studentskiva igår så kom hem mitt i natten men klarade ändå av att åka till jobbet, pigg och glad.
 
Men imorse sa jag Hejdå till mamsen som åkte till Danmark idag för att överraska min moster på hennes 50-års dag. Mamma kommer hem på måndag igen men kommer ändå kännas tomt i huset. Så imorgon när än en gång är fredag, blir det ingen myshandling med mamma.. Det blir även ingen "ut och åka sväng" på lördag som mamma och jag alltid gör, äter lunch på något mysigt ställe och åker iväg på våra äventyr. Den här helgen får jag helt enkelt roa mig med annat! Min bror fyllde 23 år igår så hans polare att planerat att dra iväg med honom någonstans som han inte vet om. Så pappa och jag blir ensamma hemma i helgen. Det lär bli mys till gladiatorerna och fångarna på fortet. Sen ska jag sparka pappa i arslet så han kommer igång och gör klart det sista nere i källaren. Det kanske t.o.m hinner bli klart innan mamma kommer hem, det vore grymt att ge mamma en liten överraskning.
 
Jaja obbet gick bra som vanligt och rullade på. Fick sluta en timme tidigare, så var hemma i skaplig tid för en gångs skull haha. Det blev kinamat till middag idag, lurade min bror lite så han blev förbannad på mig haha, det är roligt det!
 
Jaja, imorgon är jag leeeeeeeedig! På dagen idag satt jag i receptionen och tänkte "imorgon är jag ledig så ikväll kan jag kolla på film hur länge jag vill, kan mumsa på något gott och slippa känna att jag måste gå och lägga mig en viss tid och sen kan jag somna i tankarna om att jag kan vakna när jag vill nästa dag, inte av något alarm".
 
Haha så tänkte jag på dagen.. Men nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska sova haha! Är astrött, inte alls sugen på att äta något, bara dricka mängder av iskallt vatten och sen är jag för trött för att kolla på film.. Haha så här blir det alltid.. Vill ju njuta av att jag är ledig dagen efter men icke. 
 
Ska berätta om skivan imorgon, för nu ska jag faktiskt sova.
Ser typ ut som isbjörnen här nedan haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0