Studentskiva imorgon

Imorgon ska jag på Leos studentskiva. Temat är "ursäkta jag har kommit fel". Så ikväll har jag provat kläder kan man säga och äntligen hittat en bra outfit. Typiskt mig att börja dagen innan haha.. Fast det löste sig den här gången.
 
Fast innan dess blir det jobb som vanligt. Riktigt taggad på jobb faktiskt! Skynda sig hem för att äta, duscha och byta om och så småningom börja röra sig mot skivan. Det blir ingen alkohol för mig eftersom jag ska jobba dagen efter. Jag klarar mig på cola och red bull hela kvällen :)
 
Nu har jag nyss tagit alla kvällssprutorna, ska lägga mig ner i sängen nu och kolla på film en stund innan jag somnar. Imorgon är det ny dag och nya tag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0