Sjuk, jobb och hundvakt

Idag var det jättejobbigt att jobba. Var nära på att gå hem flera gånger men höll ut ända till 17. På hemvägen köpte jag med mig Proviva hem med smaken mango, bästa. Magen mår bra av den.
 
På kvällen och morgonen är det alltid värst så nu mår jag pyton rent ut sagt. Men jag har varit så himla glad ikväll. Pappa vet verkligen vilka punkter han ska trycka på när man är sjuk och mår dåligt.
 
Imorgon ska jag jobba. Ska passa småkillarna som jag har passat en gång tidigare. Nu blir föräldrarna borta hela dagen så hoppas det går bra. På kvällen ska jag vara hundvakt till min pappas kompis. Är lite hundrädd av mig när det gäller stora hundar. Hunden heter Nelly och vi har passat henne en gång tidigare så jag vet hur hon är. Hon är verkligen supersnäll och lugn av sig så jag känner mig trygg. Fast nu så ska jag passa henne själv men det kommer nog gå bra.
 
Nu ska jag sova. Ska upp hyfsat tidigt imorgon och jobba. Ska försöka hinna blogga ordentligt imorgon om alla träningsmaskinerna och än är det inte slut. Pappa ska skaffa fler träningssaker till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0