Party

Var nyligen i centrum för att hämta ut medicin på Apoteket. Köpte med mig lite godsaker hem, frukt och godis till ikväll. När jag kom hem möttes jag av massor av folk. Dem var här för att hämta Jesper. En bil ska komma och hämta upp alla, Jeppe kommer ha på sig ögonbindel och stora hörlurar så han varken hör eller ser vart han ska.
Nu har alla människor åkt men innan Jeppe gick ut genom dörren frågade jag var hans väska var. Haha.. Allas väskor låg kvar i köket. Tur att Jeppe har en sådan bra lillasyster som kommer ihåg och håller koll.

Nu ligger jag i soffan och kollar på En annan del av Köping. Repris förvisso men älskar verkligen det programmet. Pappa är iväg och åker långfärdsskridskor. Ikväll är det gladiatorerna och fotboll som gäller! Vm kval för fan!!! Pappa och jag kommer skrika sönder hela huset. Nu när mamma inte är hemma gäller det att passa på. När det gäller fotboll och vm är pappa och jag riktiga fotbollsnördar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0