Party all night

Pappa och jag var nere i köket och lagade mysmat till oss två. Fläskfilé i marinad, friterade pommes och hemmagjord bea. Precis när maten är klar och pappa och jag sätter oss till bords kommer Jeppe, Malin och Jocke in genom dörren. Då var det bara att gå upp och sätta sig i vardagsrummet och käka. Och här har vi suttit sen middagen.

Det är proppat med folk där nere just nu. Hälften av alla killarna springer runt med hästhuvuden på sig haha.. Ser jätteduktig ut haha.. Sofforna vibrerar av musiken där nere och man hör verkligen allt dem säger.
Nyss kom det en till taxi med folk hit. Och ja.. En viss Eriksson kom hit. Behöver inte säga så mycket mer om det. Nu tänker jag absolut inte gå ner, kommer hålla mig på övervåningen heeeela natten om det behövs.

Jaja, bra att brorsan har kul! Han fyllde 23 i onsdags så en fest är han allt värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0