På bättringsvägen

Idag mår jag betydligt bättre. Har inte ont längre men får inte anstränga mig för mycket så det kommer tillbaka. Ingen aning vad jag hade för något skit. Låg uppe i soffan och kollade på mitt favvo program när det startade, kunde inte kolla klart utan jag gick och la mig i sängen och utan vidare kom det tårar. Hemsk kväll och natt har det varit. Mamsen har varit så gullig och fixat allt till mig.
 
Tur att jag är ledig från jobbet idag, annars vet jag inte hur det hade gått.
Men nu ska jag börja klä på mig i lugn och ro och sen gå på ett kort möte. Efter det tar jag kista bussen från väsby för att hitta någon present till pappsen som fyller år imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0