Måndag

Har pratat med älsklingen i telefon hela förmiddagen. Vi har inte träffats på hela helgen så vi hade massor att prata om. Ska nog inte avslöja den stora nyheten ännu, ska prata lite med Olli först innan jag skriver ut något på bloggen.
 
I alla fall. Har nyss ätit en onyttig lunch, om två timmar ska jag på ett kort möte sen efter det ska jag till banken.
Igår hann jag faktiskt kolla på 1an och 2an av Pirates of the caribbean-filmerna. Och vad upptäckte jag? Jag har inte sett 2an innan.. Eller så har jag världens sämsta minne. Känner inte igen något från 2an, förutom vissa scener. Så kanske har kollat på den en kort stund, men aldrig sett hela filmen. Så det var ju en nyhet haha..
Ska kolla på de två sista filmerna ikväll hade jag tänkt.
 
Jag har sovit väldigt dåligt den här helgen. I tre nätter i rad har jag vaknat samma tider. Vaknar alltid till på natten men somnar om snabbt igen, vaknar alltid precis när pappa ska iväg till jobbet och låser dörren som är vid 06 på morgonen, somnar om och vaknar sedan kl 09 och är pigg men vill somna om så ibland har jag lykats sova till 10 men oftast har jag gått upp vid 09. Konstigt tycker jag.. Samma tider osv. Jaja, ibland kan man sova lite oroligt.
 
Nu ska jag kolla på 3an av piratfilmerna och njuta av min lediga måndag. Imorgon är det jobb som gäller och jag längtar redan! Om jag inte minns fel så ska jag få ännu en behandling, det längtar jag inte till kan jag säga. Fy så ont det gör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0