Jäkla blodsocker...

Har inte sovit en blund inatt.. Mitt blodsocker har varit högt hela lördagen och även på natten. Har behövt gå på toa fyra gånger på natten. Törstig som en häst också.
Pappa kom hem vid 01 så kunde inte somna. Sen kom Jeppe hem kl 8 imorse och jag skulle upp en kvart senare så jag gick upp då.

Tvingade i mig frukost imorse. Var inte alls hungrig, bara törstig.. Insulinet vägrar gå in i kroppen, hälften rinner ut när jag drar ut sprutan.

Aja, sitter på tåget på väg till jobbet. Tåget och bussen går inte ihop på söndagar. Måste vänta 25 min på bussen i centralen. När jag är framme med bussen måste jag vänta ytterligare 30 min.. Så det suger..

Pappa kommer i alla fall och hämtar mig från jobbet sen när jag slutar. Släkten kommer senare för att fira Jeppe och pappa som har fyllt år och ska fylla år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0