Internationella kvinnodagen

Grattis alla tjejer/kvinnor/gummor osv!!
Ligger uppe i soffan och myser framför tvn. Det går 3 bra filmer samtidigt och jag kan inte bestämma mig för vilken av filmerna jag vill se på. Men för tillfället kollar jag på "... och så kom polly".

Idag har jag myshandlat med mami.
Imorgon står det både jobb och roligheter på schemat. Ska upp tidigt och åka iväg med mamma sen vid 2 tiden ska jag passa ungarna. Hem och äta middag sen åka till Olli för att mysa till melodifestivalen med henne, Denise, Leo och gurra. Slutligen efter melodifestivalen blir det utgång. Snacka om fullspäckad dag! Men det gillar vi :)

Nu ska jag fortsätta att mysa framför tvn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0