Imorgon börjar jag jobba!

Fick ett samtal från jobbet idag att jag börjar jobba imorgon! Är lite nervös men mest förväntansfull och spänd. Inte nog med det, ska ju passa Amadeus direkt efter jobbet imorgon också. 12 timmars arbete totalt imorgon haha! Nu har jag i alla fall duschat, packat väskan och gjort matlåda. Nu tänkte jag fylla iphonen med ny musik så jag har något att göra på den långa resan till och från jobbet.
 
Ska försöka lägga mig tidigt idag så jag kommer upp i tid imorgon. Nu ska jag fixa det sista inför imorgon, ta fram kläder så slipper man oroa sig för det imorgon. Sen koka te och mysa till någon film innan det är dags att sussa!
 
Nu kör vi jobb i 3 månader, otroligt taggad! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0